bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > Bakimliyiz.com Özel > Anketler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 02-04-2010, 08:18   #11 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

hiç gülecegım yoktu vallahi cnm dogru söze ne hacet


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 2 üye, jumaru adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (06-04-2010), mormavi (02-04-2010)

Alt 02-04-2010, 10:28   #12 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

valla yorumlara baktımda eşim benim pc ile fazla haşır neşir olmamdan şikayetçi bizde de valla eşimin inatçılığı ve spor programlarını sürekli takip etmesini sevmiyorum


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 2 üye, sahranil adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (06-04-2010), mormavi (02-04-2010)

Alt 03-04-2010, 12:58   #13 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

zeynepp yaa msja cvb ver lutfennn


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (06-04-2010)
Alt 03-04-2010, 01:38   #14 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
jumaru´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bende oynuyorum onu yaaa zeynep hangi serverda oynuyor bılıyormusun nıckını fln belkı askerlerını öldürüyorumdur :)
Alıntı:
jumaru´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
zeynepp yaa msja cvb ver lutfennn
Gözümden kaçmış kusura bakma:))
serverini filan bilmiyorum ama nicki abbow olması lazım eğer değişmediyse


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (06-04-2010)
Alt 03-04-2010, 01:40   #15 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

seerver onemliii neyse bi bkayım bizim serverda varmı dıye :))


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 2 üye, jumaru adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (06-04-2010), incitanesi (03-04-2010)
Alt 03-04-2010, 02:01   #16 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Ben öğrenir sana söylerim
Artık ya düşman çıkarsınız yada işbirlikçi:))


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (06-04-2010)
Alt 03-04-2010, 02:06   #17 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bakalım ama bizim serwerda abbow dıye bırı yokmuş :)))


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (06-04-2010)
Alt 05-04-2010, 10:38   #18 (permalink)
 
p4nz3h1r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

cabuk siNiRLéNméSi aLıngan vé coK kısKanc oLması x/


p4nz3h1r isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (06-04-2010)
Alt 06-04-2010, 01:38   #19 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

çarşıda gezerken her kazı kazanın önünden geçerken hadi oynayalım belki para çıkar demesiiherseferinde oynuyoruzz gına geldi... işin kötü yanı 1 tl nin üstüne çıkamadık


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


sevgilinizde/eşinizde sevmedğiniz huyu nedir?

sevgilinizde/eşinizde sevmedğiniz huyu nedir? konusu, Bakimliyiz.com Özel / Anketler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Ask Nedir? nimlahza Aşk, Sevgi Köşesi & Aşk Hikayeleri 1 07-03-2017 10:19
Nts nedir? Bkmlyz Gebelik 0 01-02-2009 01:10
Aşk nedir? nimlahza Komik Yazılar 0 07-10-2008 03:43
DHT Nedir ? Bkmlyz Saç Dökülmesi 0 25-06-2008 07:22
Din Nedir? CooLKadin Dini Bilgiler 3 21-04-2008 04:38

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 07:57 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats