bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > Bakimliyiz.com Özel > Anketler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

Anketimiz: Telefon rehberinizde ilk sırada kim var?

Annem & Babam 0 0%
Ablam & Abim & Kardeşim 3 50.00%
En yakın arkadaşım & Kankam 0 0%
Sevgilim & Eşim 0 0%
Oğlum & Kızım 0 0%
Alfabetik sıralı rehberim 3 50.00%
Diğer 0 0%
Katılımcı sayısı: 6. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11-04-2011, 02:49   #1 (permalink)
 
SÜKÛT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Telefon rehberinizde ilk sırada kim var?

Telefon rehberinizde ilk sırada kim var?


SÜKÛT isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 4 üye, SÜKÛT adlı üyemize teşekkür etti.
incitanesi (11-04-2011), Jülyet (12-04-2011), nimlahza (12-04-2011), sahranil (11-04-2011)

Alt 11-04-2011, 03:16   #2 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alfabetik sıralı olduğu için ilk sırada abim geliyor:)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 11-04-2011, 03:20   #3 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

abim ..


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-04-2011, 12:39   #4 (permalink)
 
`»HicЯet GeLini«´ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

ablam


`»HicЯet GeLini«´ isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-04-2011, 12:40   #5 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

abim.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 13-04-2011, 03:05   #6 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

aaa diye boş giriş yaptım arada yanlışlıkla basılıyo arama yapıyo istemeden =)


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 15-04-2011, 12:47   #7 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
Я´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
aaa diye boş giriş yaptım arada yanlışlıkla basılıyo arama yapıyo istemeden =)
Benim kız hergün dayısına ya mesaj atıyoyada arıyo yabancı değil diye değiştirmiyorum :)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-05-2011, 04:00   #8 (permalink)
 
anemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

tabiki aşkımmmmm


anemon isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Telefon rehberinizde ilk sırada kim var?

Telefon rehberinizde ilk sırada kim var? konusu, Bakimliyiz.com Özel / Anketler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Telefon rehberinizde kaç kişi kayıtlı? SÜKÛT Anketler 5 13-04-2011 03:04

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 03:22 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats