bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > GENEL KÜLTÜR > Genel Kültür Paylaşımlarınız

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 27-09-2010, 11:30   #31 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face31 sewilllll:(((

yta nie çevreyi savunmuyosunuzzz:(((lütfn onuda acıklarmısınız


 

Alt 28-09-2010, 12:20   #32 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Konuşkan toplumsal çevre

bence kesinlikle toplumsal çevre bende bir sekizinci sınıf öğrencisiyim ve bizde münazara yapacağız ben toplumsal çevreyi savunuyorum ve sizlere bir örnek veriyim tek yumurta ikizi iki kardeş ve bir yurda veriyorlar birini istnbulun tanınmış bir ailelerinden birisi evlatlık alıyo diğerini ise geçimini kapkaçlık ve hırsızlıkla sağlayan bi aileye veriliyo öbür çocuk çeşitli müzik kültür şan dersleri alıyo diğeri ise bir cüzdanın nasıl yolarla çalınacağını öğreniyo ve bu iki çocuğun idolleri çok farklı olur biri ailesinin yakından tanıdığı dünyaca ünlü bir profösörü örnek alırken diğeri polisin elinden sıyrılan eli çabuk kaşla göz arasında cüzdanları toplayan bir kapkaççıyı kendisine örnek alır bir çocuk çevresinden ailesinden ne görüyosa onu yapar

sude alemdar


 

Alt 28-09-2010, 06:24   #33 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Standart

bz toplumsal çewre grubuyuz bize okul grubunu zorlandırracak sorular söler misinizzz <3


 
Alt 28-09-2010, 06:28   #34 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face17 önemli olan

bence arklar önemli olan çevredir canınızı yirim


 
Alt 28-09-2010, 06:41   #35 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face47

yha birasda tolumsal çevreyi savunsanız yhaa :(


 
Alt 28-09-2010, 08:52   #36 (permalink)
 
´ λŋтiьioтiף ´ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Bişi deil arkadaşlar :) Yeterki siz istein :DD


´ λŋтiьioтiף ´ isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 28-09-2010, 08:52   #37 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face26 ,

bana yardım edinn hoca komposizyon ödevi verdi acil yapmam lazım


 
Alt 28-09-2010, 09:31   #38 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Standart münazara

bizim öğretmenimizde toplumu verdi ve yarın sunacağız ama aklım birşey gelmiyor


 
Alt 28-09-2010, 10:15   #39 (permalink)
tayyip
Avatar Yok
 
Mesaj okulun eğitimde önemi

arkadaşlar ellerinize sağlık çok güzle yazmışınız bu bilgiler bana yeterli çok sağolun


 
Alt 28-09-2010, 10:43   #40 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face31 toplum inemi için bilgi Ltfnnn!!

ya bzmde münazara war bizde toplumu sawunuyoruz ama bn paylaştığınız bilgiyi göremedimde size zahmet bidaha paylaşırmısınız yada nerdn bulacağımı söLermsinz???


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Bir çocuğun eğitiminde okul mu toplumsal çevre mi önemldir?

Bir çocuğun eğitiminde okul mu toplumsal çevre mi önemldir? konusu, GENEL KÜLTÜR / Genel Kültür Paylaşımlarınız forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
çocuğun gelişiminde okul mu aile mi önemlidir? mormavi Anketler 23 18-12-2016 03:45
Çevre Mühendisliği Bölümü Nedir? - Çevre Mühendisliği Bölümü Hakkında gizem Meslekler Rehberi ve Meslek Seçimi 0 24-06-2009 02:52
Çevre Koruma Bölümü Nedir? - Çevre Koruma Bölümü Hakkında gizem Meslekler Rehberi ve Meslek Seçimi 0 24-06-2009 02:51
Toplumsal iletişim kuralları nimlahza Genel Kültür Paylaşımlarınız 0 11-10-2008 02:51

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 12:54 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats