bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 20-02-2013, 04:41   #1 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu?

Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu?

Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu?

Ünlü prodüktör Erol Köse Twitter hesabında "Emret Komutanım" dizisi ve Molped reklamlarıyla akıllarda yer eden oyuncu Nil Erkoçlar'ın geçirdiği operasyonla erkek olduğunu yazdı.

Milliyet'e konuşan genç oyuncu "Böyle bir şeyin olmadığını herkesin bu konu yüzünden araması yüzünden rahatsız olduğunu söyleyerek iddiaları sert bir dille yalanladı.

kaynak: milliyet.com.tr


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 20-02-2013, 04:43   #2 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu?

kaynak: sacitaslan.com


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 21-02-2013, 01:26   #3 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Adam ayaklı gazete gibi :)
Emret komutanım dizisi yeniden çekilecekmiş belki dizi için rol gereği olmuştur :)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 21-02-2013, 01:38   #4 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Sosyal medyayı sallayan iddiayla ilgili oyuncunun kardeşi Nur Erkoçlar “Böyle bir durum yoktur. Benim güzel kardeşimi ve ailemi daha fazla üzmeyin lütfen” diye Twitter’da yazdı. Erkoçlar daha sonra yazdığı tweet’lerin hepsini sildi.

Hülya Avşar Tuba Büyüküstün Yasemin Ergene ve Hande Katipoğlu’yla birlikte rol aldığı Molped reklamlarıyla ünlenen oyuncu Nil Erkoçlar hakkında çok ilginç bir iddia ortaya atıldı. “Emret Komutanım” “Üvey Aile” “Maskeli Balo” “Çakıl Taşları” ve “Yamak Ahmet” dizilerinde oynayan son olarak da Cem Yılmaz’la bir telekom şirketinin reklamında rol alan 27 yaşındaki genç oyuncunun ameliyatla cinsiyet değiştirdiği öne sürüldü. İddia sosyal medyada ünlü oyuncunun kısa saçlı bir fotoğrafıyla yayınlandı.

Hiçbir zaman kadınsı olmadı
Nil Erkoçlar iddia hakkında konuşmak istemedi sadece “Herkes beni bu konu için arıyor konuşmak istemiyorum” dedi. İlk açıklama ise genç oyuncunun kardeşi Nur Erkoçlar’dan geldi. Erkoçlar haberlere Twitter’dan yazdığı mesajlarla tepki gösterdi: “Kardeşim her zaman kısa saçlıydı rol gereği olmadıkça zaten hiçbir zaman kadınsı biri olmadı. Kısa saçlı hali şimdi mi olay oldu? Bir haberi ilan ederken o kişinin ailesini de düşünseniz... Bu haberle kime nasıl zarar verdiğinizi umarım az çok tahmin ediyorsunuzdur. Böyle bir durum yoktur. Benim güzel kardeşimi ve ailemi daha fazla üzmeyin lütfen. Bizim aile yapımız bu camiaya hiçbir zaman uymadı ve Nil’e de uymadı ki bıraktı bu işi. Ailenize bağlılığınız nasıldır bilmem ama Twitter’da yazılanlar yalandır!” Nur Erkoçlar bu mesajlarını internet sitelerine haber olduktan sonra Twitter’dan sildi.

kaynak: hürriyet internet sitesi


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 21-02-2013, 05:04   #5 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu?


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu?

Nil Erkoçlar ameliyatla erkek mi oldu? konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: emret komutanım fatoş, fato erkek oldu, fatos erkek oldu, one direction 2013, fato erkekmi oldu, foto fato erkek oldu, emret komtanımda foto erkekmi oldu, fatoş emret komtanım, emret komutanım foto fato, foto fato emret komutanım, emret komutanim fatos erkek versiyonu, emret komutan fato erkek mi oldu, emret komutanım fato saç sekli, emretkomutanımfato, emret komutanım fato erkene benzeyen resimleri,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
New Balance Erkek 2012 Erkek Saat Modelleri nimlahza Erkek Giyim 0 08-05-2012 08:06
Ameliyatla Karın Kası Sahibi Olunabilir mi? elif Sağlık Soruları ve Cevapları 0 09-06-2011 12:43
Nil Erkoçlar Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 02-12-2010 12:48
Erkek Saç Kesimleri - Erkek Saç Modelleri elif Saç Modelleri 0 10-02-2010 05:21

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 01:39 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7