bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 07-08-2009, 12:51   #1 (permalink)
 
ELma_KuяDu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Bahadır Akkuzu Hayatını Kaybetti...

Evinde rahatsızlandı ve kolundaki uyuşma şikayetiyle dün akşam saatlerinde İncirli'deki Özel Etika Hastanesi'ne kaldırılan Akkuzu'nun Kalp krizi geçirdiği anlaşıldı. 54 yaşındaki sanatçı tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. 15 yaşında sahneye çıkmaya başlayan ve ilk olarak '4 Adam' isimli rock and roll grubunu kuran Akkuzu 1978' den itibaren Kurtalan Ekspres grubunun gitaristi vokalisti ve kurucusu olarak çalıştı.

Akkuzu müzik yaşamı boyunca içinde Barış Manço Cem Karaca Erkin Koray Edip Akbayram gibi müzik adamlarına eşlik etti ve 'Sakız Hanımla Mahur Bey' 'kara Toprak Ver Yarimi 'al Beni' isimli besteleri Barış Manço tarafından seslendirildi.

Akkuzu cumartesi günü Ataköy 5. Kısım Camii'nde kılınacak namazın ardından toprağa verilecek.


ELma_KuяDu isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 3 üye, ELma_KuяDu adlı üyemize teşekkür etti.
incitanesi (07-08-2009), mormavi (07-08-2009), nurküllü (07-08-2009)

Alt 07-08-2009, 02:20   #2 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Barış Manço'nun yakın arkadaşı olarak bilirdim
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (07-08-2009)

Alt 07-08-2009, 02:26   #3 (permalink)
 
ELma_KuяDu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

evet bende öyle biliyorum canım. amin


ELma_KuяDu isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (07-08-2009)
Alt 07-08-2009, 09:00   #4 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Allah rahmet eylesin bilgi ve paylasim icin tesekkurler....


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
ELma_KuяDu (08-08-2009)
Alt 07-08-2009, 10:59   #5 (permalink)
 
nurküllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

ALLAH rahmet etsin ve günahlarını affetsin....Mekanı cennet olsun...


nurküllü isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
ELma_KuяDu (08-08-2009)
Alt 08-08-2009, 05:30   #6 (permalink)
 
ELma_KuяDu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

aminnn. rica ederimmm


ELma_KuяDu isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Bahadır Akkuzu Hayatını Kaybetti...

Bahadır Akkuzu Hayatını Kaybetti... konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: etika hastanesi, etika hastanesi incirli, incirli etika hastanesi,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Gökçe Bahadır Resimleri Bkmlyz Güzel Bayan Resimleri 2 13-11-2011 12:14
Hayatını dengele! mormavi Güzellik Önerileri 0 20-04-2009 03:18
Can Bahadır Yüce Biyografi-Can Bahadır Yüce Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 01-07-2008 12:32
Ebülgazi Bahadır Han Biyografi-Ebülgazi Bahadır Han Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 26-06-2008 08:11

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 03:01 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7