bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 25-03-2010, 03:45   #1 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Tugba Mehmet Aliyi Bitiriyormus...

20 Mart 2010 / 12:00
Tuğba Erbil kolay kolay boşanmayacak! Aşk evliliği şimdi pazarlık evliliğine döndü.. Mehmet Ali'nin tüm mal varlığına tedbir konuldu.

Tuğba Erbil eşinin tüm mal varlığına tedbir koydurdu Mehmet Ali Erbil-Tuğba Erbil çiftinin boşanma davası çok hararetli geçecek. Hafta içinde gazetecilere “Beni yok sayın. Ben hiç birşey istemiyorum” diyen Tuğba Hanım eşinin tüm mal varlığına tedbir koydurdu. Mehmet Ali Erbil eşinden habersiz bir çöp bile satamayacak.

ASTORIA’DAKİ PENTHOSE’U İSTİYOR

Habertürk'te yer alan habere göre boşanma kararının ardından Mehmet Ali Erbil’ in eşine Bodrum’ da 1.5 milyon liralık yazlık ve Tarabya ’da 4 milyon liralık ev verdiği ancak Tuğba Hanım’ın iki evin yanı sıra 3 milyon lira para 37 bin 500 lira nafa ka ve Astoria’ da ki penthouse daireyi istediği öğrenildi.


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 3 üye, mormavi adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (25-03-2010), Jülyet (25-03-2010), sahranil (25-03-2010)

Alt 25-03-2010, 04:22   #2 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

kadının bi röportajında şu dikkatimi çekti ne yani gidip 3000-4000 liralık evlerdemi oturayım yani Rabbim ıslah etsin diyiyorum


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (25-03-2010)

Alt 25-03-2010, 04:25   #3 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Sasirmislar dinleri imanlari para olmus....


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 25-03-2010, 05:29   #4 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

aynen ama M.A.E bunları karşılayabilecek güçte.kadın bunu bildiği için böyle hırslandı galiba


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (25-03-2010)
Alt 25-03-2010, 05:45   #5 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Bu Kadarda bir insan kendini para ugruna dusurmemeli arada bir cocuk ve yasanmisliklar var...


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (25-03-2010)
Alt 25-03-2010, 05:50   #6 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

tabi öyle ben olsam nafakasını bile istemezdim çocuk olmasa...ama bunları düşünecek mantık olsa bu duruma gelmezler işte


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (25-03-2010)
Alt 25-03-2010, 06:08   #7 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Birde kendilerini ustun gorup bir sey bildiklerini sanyorlar iste foyalari nasilda cikiyor...


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 25-03-2010, 08:17   #8 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

magazin aleminin herzmanki basit polemiklerii iştee para vee gösterişş boş şylerlee yiyorlar birbirlerinni


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (25-03-2010)
Alt 29-03-2010, 05:06   #9 (permalink)
 
nurküllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
hicoibo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
magazin aleminin herzmanki basit polemiklerii iştee para vee gösterişş boş şylerlee yiyorlar birbirlerinni
Sana katılıyorum...Mevlam sonlarını hayreylesin...


nurküllü isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Tugba Mehmet Aliyi Bitiriyormus...

Tugba Mehmet Aliyi Bitiriyormus... konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Mehmet Aslantuğ Biyografi-Mehmet Aslantuğ Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 2 14-01-2010 10:01
Tugba Ozerk Resimleri mormavi Ünlülerin Resimleri 1 26-10-2009 03:33
Mehmet Ata Biyografi-Mehmet Ata Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 30-06-2008 11:25
Mehmet Rauf Biyografi-Mehmet Rauf Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 30-06-2008 01:36
Mehmet Ali İrtemçelik Biyografi-Mehmet Ali İrtemçelik Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 26-06-2008 07:14

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 08:33 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7