bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 20-04-2010, 12:28   #1 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Arrow Özel plaka için 50 bin dolar

Üç ay önce şarkıcı Ebru Gündeş ile evlenen Azeri asıllı işadamı Reza Zarrab nikâh hediyesi olarak Gündeş’e 520 bin liralık BMW 7.60 hediye etmişti. Üç ay geçmesine rağmen otomobili hâlâ geçici plakayla kullanan Zarrab’ın amacı ise eşinin adının baş harflerinden oluşan bir plaka temin etmek.İşyerinin olduğu Kapalıçarşı’daki otoparkta duran lüks araca ‘EBR’ harflerinden oluşan bir plaka takmayı kafasına koyan genç işadamı istediği harflerden oluşan plakayı boşta bulamayınca bekleme kararı aldı. Zarrab’ın ‘EBR’ harflerini taşıyan plaka karşılığında 50 bin doları gözden çıkardığı öğrenildi. Gündeş’in ise kendisine jest yapmak isteyen eşinin ısrarlı bekleyişinden memnun olduğu konuşuluyor.

hürriyet


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 2 üye, Jülyet adlı üyemize teşekkür etti.
Я (20-04-2010), incitanesi (20-04-2010)

Alt 20-04-2010, 12:35   #2 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Yemin ederim şimdi duydum ebru gündeşin evlendiğini ben dünyadan bihaber yaşıyorum yaa
Ebru gene turnayı gözünden vurmuş adamın plakaya verdiği parayla ben son model bir araba alırım:))


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (20-04-2010)

Alt 20-04-2010, 12:37   #3 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

çok olaylı bir şekilde olmuştu hatta.
bu adam azeri şarkıcı günel var ya onun eski sevgilisi.günelle ayrılmadan ebru gündeşle beraber olmuştu...üçü davalık olmuştu..


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (20-04-2010)
Alt 20-04-2010, 12:43   #4 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
Jülyet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
çok olaylı bir şekilde olmuştu hatta.
bu adam azeri şarkıcı günel var ya onun eski sevgilisi.günelle ayrılmadan ebru gündeşle beraber olmuştu...üçü davalık olmuştu..
İşin o kısmını duymuştum ama evlendiklerini duyunca çok şaşırdım
Ebru günmdeşte ne istediğini bilmiyo sanki gül gibi osman tanı bıraktı :))


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 20-04-2010, 12:47   #5 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bence osman tan evlilliğe pek sıcak bakmıyordu.ben öyle hissettim..
bir kez yan yana izlemiştim sormuşlardı evlilik ne zaman osman tan geçiştirmişti...


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (20-04-2010)
Alt 20-04-2010, 02:39   #6 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

segilisi degildi gunelin nisanlisiydi ayrildilar eee ebru bulmus para babasini kacirirmi ne olacak bunlarin evliliginden aman bosverinbunlarda sanatci topluma ornek kisiler bunlarin ornegini batsinkotu ornekten baska birsry olmuyorlar....


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 20-04-2010, 08:00   #7 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Gündeş’in ise kendisine jest yapmak isteyen eşinin ısrarlı bekleyişinden memnun olduğu konuşuluyor.

çok komik...


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Özel plaka için 50 bin dolar

Özel plaka için 50 bin dolar konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Özel duvarlar için nimlahza Ev Dekorasyon 0 26-10-2008 09:15
Özel Günler için Diyet Bakimliyiz Diyet Tarifleri, Zayıflama ve Sağlıklı Beslenme 0 09-03-2008 03:41

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 12:19 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7