bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 10-05-2010, 02:15   #1 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Mujde Ar Dikkat...

Mujde Ar Dikkat...Ekranda önüne gelen hareket eden ve kırmızı noktalı konuşmalar eden Müjde Ar'a hapis cezası verildi

Mujde Ar Dikkat...
Eskişehir Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ceylan'a televizyon programında "hangi tarlada yetişiyor bu müdürler" diyerek hakaret ettiği iddiasıyla yargılanan sinema oyuncusu Müjde Ar 11 ay 20 gün hapis cezasına çarptırıldı. Ar'ın cezası 5 yıl ertelendi. 3. Sulh Ceza Mahkemesinde görülen duruşmada Müjde Ar 5 yıl içinde benzer suçu işlerse bu ceza da verilecek cezaya eklenecek. Mujde Ar Dikkat...


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 4 üye, mormavi adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (10-05-2010), incitanesi (10-05-2010), Jülyet (10-05-2010), sahranil (10-05-2010)

Alt 10-05-2010, 08:47   #2 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Yarın öbürgün basar parayı hapis yatmaktan kurtulur


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 10-05-2010, 08:56   #3 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

5 yıla kadarda işlemezse herhangi bir suç bu cezada iptal olur..


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 10-05-2010, 09:00   #4 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

O pis çenesini tutabileceğini zannetmiyorum


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 10-05-2010, 09:02   #5 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

aslında o hiçbir gereği olmayan proğramı kaldırırlarsa yayından büyük ihtimalle kurtulur cezadan..


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 10-05-2010, 09:05   #6 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

O programı hiç izlemedim izlemeyide hüç düşünmüyorum...saçma sapan insanların kendi fikirlerini söleyip yorum yapıp komik duruma düşüyorlar başka da birşey yok..sonuç ortada zaten..


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 10-05-2010, 09:07   #7 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

iyi ki izlememişsin "zaman kaybı"


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Mujde Ar Dikkat...

Mujde Ar Dikkat... konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: mujde, mujde ar,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Müjde hamileyim incitanesi Fıkralar 7 15-09-2011 03:57
Müjde Ar Biyografi-Müjde Ar Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 09-07-2008 03:12
Felçli hastalara müjde! Bakimliyiz Hürriyet / E - Kolay / Sabah Sağlık 0 29-05-2008 07:14

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 12:14 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7