bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11-05-2010, 02:13   #31 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
incitanesi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tabiki dönecektir pirimini artırıyor reklam yapıyor
Artık dönünce
utanmadan nasıl çıkacaksa milletin karşısına hoş gerçi ar damarı çatlamış bunların
Hangisi reklam yapmiyorkihangisinde utanma varkihangisinin damari catlamamiski al birini vur otekiniben bunu herzaman soylerim sanki birbirlerinden cok farkliymislar gibi.

Tamam deniz baykalinki ortaya cikmis dogrudur veya yalandir orada yorumsuz kalicampeki ya su yuzune cikmamislar ve sirada cikacaklar diyorum ya ak ve temiz yok.


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (11-05-2010)

Alt 11-05-2010, 02:59   #32 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Merak etme canım zaten halkın %50 gibi bir kesimi iyiyle kötüyü akla karayı haklıyla haksızı çok iyi ayırt edebiliyorlar
Geriye kalan %50 ise kendi doğru bildiklerinin pisliklerini örtmekle uğraşsınlar
Ayrıca eğer başkalarınında varsa bu tür skandalları keşke hepside ortaya çıksa
Biz kendimizden eminiz ama başkalarının etekleri tutuşmuştur


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
sahranil (11-05-2010)

Alt 11-05-2010, 03:06   #33 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Ben tarafsiz yorum yapiyor ve yineliyorum hicbiri birbirinden farkli degil diyorum.

Gelenlerin hepsini goruyoruz zaten.Kiminde az cok ne oldugunu biliyoruzherkes birbirinin kuklasi misali hareket ediyor.


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 11-05-2010, 04:01   #34 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Bende kendimce ölçüp tartıyorum ama hepsini aynı kefeye koyamıyorum...


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 11-05-2010, 04:18   #35 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Bunun adi siyaset zaten herkes farkli goruslerde olmasa siyasey diye birsey olmazdi canimcim..

Boyle gelmis boylede gidecektir fazlada yorum gerektirmez anlayan zaten anlayacaktiranlamayanda kendi bildigi dogruda ilerleyecektir bu boyledir ve her bir birey icinde gecerlidir.


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 11-05-2010, 08:25   #36 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Bunun adi siyaset zaten herkes farkli goruslerde olmasa siyaset diye birsey olmazdi canimcim..

bu konuda çok haklısın canım.
demokrasi istiyorsak iyisiyle kötüsüyle çoğulculuğu seçmeliyiz.ki demokrasida kendinden olmayana bile saygı duymaktır.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (11-05-2010)
Alt 12-05-2010, 10:54   #37 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
Jülyet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
demokrasi istiyorsak iyisiyle kötüsüyle çoğulculuğu seçmeliyiz.ki demokrasida kendinden olmayana bile saygı duymaktır.
Ne yani gerçekleri söyleyince sagısızlıkmı yaptık...


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (12-05-2010)




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Deniz Baykal istifa etti

Deniz Baykal istifa etti konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Ben istifa Ettim Demedimki.... mormavi Futbol 0 14-10-2009 05:42
Açıklamalı Derya Baykal Hırka Modeli Bkmlyz Örgü Kazak, süveter ve hırka Modelleri 0 26-12-2008 01:31
İlk Deniz Fenerini Kim İcat Etti? elif Genel Kültür Paylaşımlarınız 0 19-10-2008 04:20
Deniz Baykal Biyografi-Deniz Baykal Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 26-06-2008 02:48
Derya Baykal Bluzu Bkmlyz Dantel Bayan Elbise ve Bluz Modelleri 0 13-05-2008 10:22

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 04:37 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7