bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 11-05-2010, 10:17   #1 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Face7 Aşk-ı memnu'nun sonunu belirlediler...

Milyonlar Aşk-ı Memnu'nun sonunun nasıl olacağını konuşuyor. Dizi ünlü yazar Halit Ziya Uşaklıgil'in eserinden uyarlandığı için akıllara gelen ilk ihtimal 'Bihter'in intiharı' oluyor.

Kanald.com.tr Aşk-ı Memnu'nun final bölümünün nasıl olabileceğine dair farklı sahneleri bir araya getirdi. "Bihter- Behlül" "Nihal-Behlül" "Adnan-Bihter" ve "Matmazel-Adnan" aşklarını savunanları karşı karşıya getiren oylamada kimilerini sevindirecek kimilerini de üzecek ihtimaller üzerinde duruldu. Site ziyaretçileri gönüllerindeki final tahminine oy verdiler.

Oylama sonucunda yasak aşkın önünü açmak isteyenler çoğunluğu oluşturdu. En çok puan alan ihtimal "Behlül ve Bihter birlikte olsun. Nihal Beşir'e aşık olsun. Adnan Bey ise Bihter'den boşanıp Matmazel'e aşık olsun ve evlensinler." fikri oldu.

gecce


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 3 üye, Jülyet adlı üyemize teşekkür etti.
handan (12-05-2010), hicoibo (11-05-2010), sahranil (11-05-2010)

Alt 11-05-2010, 10:19   #2 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

Bencede en güzel final öle olurdu:)..Ama romana göre öyle olmayacakbakalım izleyip göreceğiz....


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (11-05-2010)

Alt 11-05-2010, 10:21   #3 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Behlül gitsin uzak bir ülkeye
Nihal bir zahmet üniversite okusun evliliği bir kenara atsın


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (11-05-2010)
Alt 11-05-2010, 10:23   #4 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

Alıntı:
Jülyet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Behlül gitsin uzak bir ülkeye
Nihal bir zahmet üniversite okusun evliliği bir kenara atsın
Dimi ya dizide nihalin okul durumu hiç gündeme gelmedi:) Amma koca meraklısı çıktı kız :) Ama acıklı olacak final...Hepsi bir yanada Behlüle acayip sinir oluyorum.Bir an önce ortaya çıksada rezil olsa:)


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (11-05-2010)
Alt 11-05-2010, 10:25   #5 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
hicoibo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Dimi ya dizide nihalin okul durumu hiç gündeme gelmedi:) Amma koca meraklısı çıktı kız :) Ama acıklı olacak final...Hepsi bir yanada Behlüle acayip sinir oluyorum.Bir an önce ortaya çıksada rezil olsa:)

diziyi belki 2-3 ayda bir yarım saat izliyorum nereye geldiğini net anlıyorum.
gerçekten Nihal evlenme meraklısı çıktı


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (11-05-2010)
Alt 11-05-2010, 10:28   #6 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

Alıntı:
Jülyet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
diziyi belki 2-3 ayda bir yarım saat izliyorum nereye geldiğini net anlıyorum.
gerçekten Nihal evlenme meraklısı çıktı

Hiç kaçırmadan izledim.Konusu ne olursa olsun çok başarılı bir diziNebahat Çehre ye hayranım zaten....60 yaşını devirmesine rağmen parmak ısıttırıyor.


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (11-05-2010)
Alt 12-05-2010, 11:05   #7 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
hicoibo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Behlüle acayip sinir oluyorum.Bir an önce ortaya çıksada rezil olsa:)
Behlülün suçu yokki hep bihter çıkarıyor onu yoldan:)
Bende bihtere sinir oluyorum


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-05-2010, 01:39   #8 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

iyi takip ediyorsunuz kizlar ben daha bir bolumunu bile izlemedim ama bitsin artikizleyen arkadaslardan duyuyorum suyu cikmis gerci hansinin suyu cikmadiki lastik gibi uzatiyorlar dizileri...


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-05-2010, 02:42   #9 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

ben tam bi aşkı memnu manyagıyım ama esım izizn vermıyo bazen ızlememe benı delı edıyor son bolumunu ızleyemedım mesela :(


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Aşk-ı memnu'nun sonunu belirlediler...

Aşk-ı memnu'nun sonunu belirlediler... konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
250 gıdayı inceleyip migreni tetikleyen gıdaları belirlediler Hürriyet Sağlık Hürriyet / E - Kolay / Sabah Sağlık 0 13-05-2008 11:50

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 01:16 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7