bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 13-05-2010, 08:48   #1 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Arrow Koskoca kız oldu!

Samet'i hatırlayabildiniz mi? Sinemanın 'erkek' çocuk yıldızı büyüdü! Türk sinemasının ünlü filmi restore edilip vizyona giriyor!


Yapımcılığını Arif Keskiner’in yaptığı Türkan Şoray ve Kadir İnanır’ın efsanevi filmi Selvi Boylum Al Yazmalım’ın restore edilmiş hali için Cevahir AVM’deki Megaplex Sineması’nda özel gösterim düzenlendi. Gösterime filmin başrol oyuncuları Türkan Şoray ile Kadir İnanır da katıldı. Birbirlerine kırgın oldukları öne sürülen iki sanatçı söylenenlerin aksine samimi davranışlar sergiledi.

Gösterimde en çok ilgi çeken isimlerden biri de filmde Samet karakterini canlandıran Elif İnci’ydi. 5 yaşında bir kız çocuğuyken filmde Samet adlı erkek çocuğunu canlandıran Elif İnci’yi görenler bu ayrıntıyı öğrenince büyük şaşkınlık yaşadı. Merhum sanatçı Bilal İnci ile tiyatrocu Perihan Doygun’un kızı olan Elif İnci filmle ilgili bir anısını anlattı: “Küçükken Kadir İnanır’a çok aşıktım. Çekim aralarında Türkan Şoray’ı Kadir İnanır’ın yanına yaklaştırmıyordum.” Türk Sineması’nın gelmiş geçmiş en duygulu aşk filmi “Selvi Boylum Al Yazmalım” 14 Mayıs’ta vizyona giriyor.

Koskoca kız oldu!



















milliyet.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 5 üye, Jülyet adlı üyemize teşekkür etti.
Caramiom (13-05-2010), incitanesi (14-05-2010), Müηzєνi ´ (13-05-2010), sahranil (13-05-2010), tugce~ (14-05-2010)

Alt 14-05-2010, 09:56   #2 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Yazıyı okumadan resime bakınca aklımdan kötü kötü şeyler geçirmiştim:)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (14-05-2010)

Alt 14-05-2010, 10:20   #3 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

:)kalbin .........mahallesi


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-05-2010)
Alt 14-05-2010, 10:35   #4 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Biraz açarmısın anlayamadım:)))


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (14-05-2010)
Alt 14-05-2010, 10:39   #5 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bizim urfada bir söz var canım böyle durumlarda
kalbin yahudi mahallesi denir

yanlış anlama tatlım tabi ben şaka niyetli dedim:)


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-05-2010)
Alt 14-05-2010, 10:43   #6 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

İlk kez duyduğum için çıkaramamıştım
Bende noktalı yeri fesat olarak doldurmuştum kendimce:)



incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Jülyet (14-05-2010)
Alt 14-05-2010, 10:48   #7 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

önce yazmak istemedim dini bir terim olduğu için.
öyle kötü ahlaksız bir durum değil


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Koskoca kız oldu!

Koskoca kız oldu! konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
De ki aşk öldü... nimlahza Resimli Şiirler 0 04-11-2009 10:15
şahidim oldu elif İlahiler 0 15-07-2008 03:05
Widmark öldü! Bakimliyiz E - Kolay Sinema 0 27-03-2008 12:30
Bay Minghella öldü! Bakimliyiz E - Kolay Sinema 0 19-03-2008 12:02

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 01:52 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7