bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 03-06-2010, 09:21   #1 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Petek evde hiç çekici değil

Petek evde hiç çekici değil
10 yıllık aşkı Petek Dinçöz'den 3 ay önce boşanan Can Tanrıyar'dan çok çarpıcı itiraf


İlişkileriyle ilgili ilk kez konuşan Can Tanrıyar "Boşandığımız günden bu yana hayatıma kimse girmedi. Sözlü flörtler oluyor ama ilişkim olmadı. Kabul ediyorum evlilik süresince çok da uslu değildim. Sütten çıkmış ak kaşık olmadım. Petek'i üzdüm. Ama o da beni bir kalemde silip atmasaydı. Yalnızlığa daha ne kadar dayanabilirim ki? Karşıma bir kadın bir aşk çıkmasından gerçekten korkuyorum. Buna çok ihtiyacım var. Petek'in biriyle olacağı endişesini taşıyorum" dedi.

Can Tanrıyar "Niye gece hayatını bırakamadınız da eşinizi bıraktınız?" sorusuna da şu cevabı verdi: "Evliliğimizin son 6 ayında aramızda bir soğukluk vardı. Birbirimize dokunmakta bile zorlanıyorduk. Petek'ten ve evden sürekli kaçmak istiyordum. Çünkü Petek kendisini bırakmıştı. Klipte ve sahnedeki gibi seksi alımlı değildi. Yanımda makyajsız eşofmanlı ayağında pufidik terliklerle dolaşıyordu. Bunu hangi erkek kabul eder ki? O zaman da kendimi hep dışarıya attım"...



Vatan


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 2 üye, incitanesi adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (04-06-2010), sahranil (03-06-2010)

Alt 03-06-2010, 09:27   #2 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Petekten kapak gibi cevap:)

Petek evde hiç çekici değil
Petek Dinçöz'den "Evde hiç çekici değildi" diyen eski eşine cevap: "Sahne kostümüyle pirinç mi ayıklayacaktım?”

Evde olmayan 'mor adam' için kostüm giyip sabah ezanlarına kadar bekleyecek miydim? Ben bir Türk ailesinde ev hanımı nasıl davranıyorsa öyle davrandım. Pirinci gece kıyafetiyle ayıklayan bir kadın gördünüz mü?.."


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
hicoibo (04-06-2010)

Alt 03-06-2010, 09:31   #3 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

tövbe tövbeee


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 03-06-2010, 10:58   #4 (permalink)
 
AzLaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

iyi demiş petek


AzLaL isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 04-06-2010, 12:08   #5 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
katre-i matem´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
iyi demiş petek
Haklı


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 04-06-2010, 12:58   #6 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

ev mahremiyetlerini nasıl böyle basın önünde konuşuyorlar hayret
dost var düşman var..


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (04-06-2010)
Alt 04-06-2010, 01:06   #7 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

Birlikte olunca mutluluk gösterişleri yapıpeşleriyle gurur duyuyorlar....Ayrıldıklarında yerden yere vuruyorlar ....Biraz saygı sonuçta yaşanılan paylaşılan şeyler için saygı olması grek çok yanlış buluyorum.


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (04-06-2010)
Alt 04-06-2010, 12:47   #8 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Gece kiyafeti giymesine gerek yoktu tabikideevdede surekli bir kadin esofmanla dolasmasi bencede hos birsey degilevinin islerini bitirdikten sonra ev icin uygun olan guzel birseyler giyilebilirbir donem benimde cevremde bu tip kadinlar vardi kendilerine evde bakmazlarper perisan gezerler adam zaten butun gun disarda eee eve gelincede biraz goze hitap etmeli bunu karsindaki icin degil kendine saygisi olan herkes yapmalibu petek ve can icin degil herkes icin gecerlidir....


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 04-06-2010, 08:34   #9 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
mormavi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gece kiyafeti giymesine gerek yoktu tabikideevdede surekli bir kadin esofmanla dolasmasi bencede hos birsey degilevinin islerini bitirdikten sonra ev icin uygun olan guzel birseyler giyilebilirbir donem benimde cevremde bu tip kadinlar vardi kendilerine evde bakmazlarper perisan gezerler adam zaten butun gun disarda eee eve gelincede biraz goze hitap etmeli bunu karsindaki icin degil kendine saygisi olan herkes yapmalibu petek ve can icin degil herkes icin gecerlidir....
bu konudaki duygularıma tercüman olmuşsun.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
mormavi (04-06-2010)




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Petek evde hiç çekici değil

Petek evde hiç çekici değil konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: petek dinçözün evi, petek dinçöz evi, petek dinçöz, petek dinçözün evinin içi, petek dinçöz sahne kıyafetleri, petek dinçöz ün evi, petek dincozun evi, petek dincoz evi, petek dinçöz kıyafetleri, petek dincöz evi, petek dincözün evi, petek dinçöz gece kıyafetleri, petek dinçöz biyografi, petek dincoz, petek dincöz gece kiyafetleri,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Köpekler evde nasıl beslenir? Evde Köpek Beslemenin Püf Noktaları? elif Sevimli Dostlarımız Köpekler 9 17-06-2016 10:22
bir kadını çekici yapan? Jülyet Anketler 11 26-02-2010 01:40
Petek Dinçöz Biyografi-Petek Dinçöz Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 11-07-2008 02:03

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 04:47 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7