bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 21-07-2010, 01:05   #1 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Bu çocuk benden mi?

Bu çocuk benden mi?

SIRADIŞI BİR DOĞUM
İngiltere’de yaşayan Benjamin ve Angela Igehboro çiftinin yeni doğan kızları Nmachi tüm genetik bilimcileri hayrete düşürdü. Uzmanlar bebeğin neden böyle göründüğüne bir anlam veremiyor.
Sarışın mavi gözlü kızın Nijeryalı ebeveynleri her ikisinin de ailesinde beyaz bir ataları bulunmadığını söylediler.
Nijerya’nın Igbo bölgesinden 5 yıl önce İngiltere'ye göç eden anne ve baba duruma şaşırmış olsalar da alışabilmiş gibi görünüyorlar.
Baba Benjamin Igehboro çocuğu gördüğünde önce şaşkınlıkla “Nasıl yani?” dediğini daha sonra da “Bu çocuk benden mi?” diye şaka yaptığını söyledi.
Benjamin çocuğun kendisinden olduğundan emin. “Eşim bana her zaman sadık olmuştur” diyor.


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 3 üye, incitanesi adlı üyemize teşekkür etti.
hicoibo (01-08-2010), nimlahza (01-08-2010), sahranil (01-08-2010)

Alt 21-07-2010, 03:35   #2 (permalink)
 
crazygirl42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

allah allah acaip belkide bir hastalık vardır


crazygirl42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 22-07-2010, 12:33   #3 (permalink)
 
iloss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bende çok şaşırdımmm




iloss isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 01-08-2010, 05:19   #4 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

tövbe tövbe gülsemmi üzülsemmi bilemedi


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 01-08-2010, 08:29   #5 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

çok şekerler ama


hicoibo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (02-08-2010)




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Bu çocuk benden mi?

Bu çocuk benden mi? konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Bunlarda benden ay_parçası Kendi Çalışmalarımız 4 23-07-2010 02:39
bir itiraf da benden mNd İtiraf Ediyorum 23 01-05-2010 08:42
Sen Benden Pes Ettin mormavi Karışık Resimler & Fotoğraflar 0 02-04-2010 05:09
Kaynanam benden... nimlahza İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden 7 29-04-2009 01:33
iki tanede benden SÜKÛT Bolero Modelleri 2 06-01-2009 11:49

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 02:25 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7