bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 17-08-2010, 02:16   #1 (permalink)
 
nurküllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart İki kız bir erkeğe tecavüz etti...

İki kız bir erkeğe tecavüz etti...
Üstelik bu olay Türkiye'de Alanya'da yaşandı! C.Ö. evde uyurken misafirliğe gelen kız kardeşinin arkadaşları D.D. ve M.Ş. adlı 2 kız yatak odasına girdikleri genç adama saldırdı Dünya tersine döndü. Bu kez kızlar bir erkeği taciz etti. 2 çılgın kız evine misafir olarak gittikleri arkadaşlarının ağabeyine tecavüze yeltenip vücudunun her yerini ısırdı.

Uyurken üzerine atladılar
Dünya tersine döndü. Antalya'da 2 genç kız bir erkeği taciz etti. "Demek ki tacizin de tacizcinin de kadını erkeği olmazmış" dedirten olay şöyle gelişti. Alanya'da oturan A.Ö. kız arkadaşları D.D. ve M.Ş.'yi evine davet etti. Misafirliğe gitmeden önce alkol alan 2 genç kız eve sarhoş olarak geldi. O sırada genç kızın ağabeyi C.Ö. odasında uyuyordu. Sarhoş kızlar aniden odaya dalıp uyuyan gencin üzerine atladı. İddiaya göre kızlar tecavüze yeltendikleri genci ısırdı. Bir anda neye uğradığını şaşıran genç adam kızların elinden kurtulabilmek için uzun süre mücadele etti.

'İkisiyle başa çıkamadım'
Evdeki ilginç taciz devam ederken yan odada uyuyan C.'nin kardeşi gürültüye uyandı. Odaya koşarak ağabeyini kurtarmaya çalışan genç kız da tacizci arkadaşları tarafından dövüldü. Sonunda C.'nin imdadına gürültüyü duyan alt kattaki komşusu Mustafa Sorguç yetişti. Genç adam çılgın kızların elinden kurtulurken yaşadığı şoku uzun süre üzerinden atamadı. Olaydan sonra polise şikayette bulunan C.Ö.'nün "Uyurken bana saldırdılar. Tecavüzden kaçmak isterken her yerimi ısırdılar. Vücudum mosmor oldu. Uyku mahmurluğuyla ikisiyle birden başa çıkamadım" dediği öğrenildi.



nurküllü isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 7 üye, nurküllü adlı üyemize teşekkür etti.
Я (17-08-2010), hicoibo (18-08-2010), incitanesi (17-08-2010), Jülyet (17-08-2010), mormavi (17-08-2010), nimlahza (17-08-2010), sahranil (18-08-2010)

Alt 17-08-2010, 02:42   #2 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bu ne şimdi ya :)


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 17-08-2010, 02:46   #3 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Var bu işin içinde bi iş maksadın taciz olmadığını düşünüyorum


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-08-2010, 02:53   #4 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

%99.9999

yabancı film sahnesi gibi ya :) sanki türkçe dublaj yapmışlar...


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-08-2010, 03:26   #5 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Sasirmislar....


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-08-2010, 03:36   #6 (permalink)
 
SÜKÛT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Sadece cahillik. Ne kadar bilinçli bir toplumuz desek de bilincin b si bile yok. Acaba o kızların ailesi nasıl bir aile? Okuldaki öğretmenleri ne öğretiyor? Nasıl bir arkadaş çevresi var? Ve Ne kadar genç arkadaşım Bunlar gibi değiliz diyebilir merak ediyorum.


SÜKÛT isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
nurküllü (17-08-2010)
Alt 17-08-2010, 06:44   #7 (permalink)
 
nurküllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
SÜKÛT´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sadece cahillik. Ne kadar bilinçli bir toplumuz desek de bilincin b si bile yok. Acaba o kızların ailesi nasıl bir aile? Okuldaki öğretmenleri ne öğretiyor? Nasıl bir arkadaş çevresi var? Ve Ne kadar genç arkadaşım Bunlar gibi değiliz diyebilir merak ediyorum.
Çok haklısın canım...


nurküllü isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-08-2010, 11:27   #8 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

özentilik.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 18-08-2010, 02:24   #9 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

tövbe tövbe ahh ahhh ecdadımızın kemikleri sızlıyor


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


İki kız bir erkeğe tecavüz etti...

İki kız bir erkeğe tecavüz etti... konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: serhoş kadına tecevüz sahnesi, evde uyuyan hatuna tecavuz, uyuyan hatuna tecavuz,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
19 yaşındaki sekreterine tecavüz etti Jülyet Haberler 1 14-05-2010 08:59
Tecavüz dayanışması Jülyet Haberler 2 21-04-2010 04:41
Sahte hoca 100 kadına tecavüz etti Mahperver Haberler 3 29-01-2010 12:36

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 02:29 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7