bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 26-09-2010, 03:01   #1 (permalink)
 
mormavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart Kivanc Tatlitugun Olumu Unutulmayacak Bir Sahne Olacakmis....

ÖLÜMÜ HİÇ UNUTULMAYACAK

Kivanc Tatlitugun Olumu Unutulmayacak Bir Sahne Olacakmis....

Ezel dizisine konuk oyuncu olarak katılan Kıvanç Tatlıtuğ dördüncü bölümün sonunda kolay kolay unutulmayacak bir sahneyle öldürülecek

Dizinin bu sezondaki ikinci bölümünde “Psikopat Sekiz” karakteriyle seyirci karşısına çıkan Tatlıtuğ ilk cinayetini işleyecek. 4. bölümdeki ölüm sahnesine kadar dizideki tansiyonu her bölüm biraz daha artıracak Tatlıtuğ’un ölüm sahnesinin de uzun süre akıllarda kalacağı belirtiliyor. Tatlıtuğ yeni bölümde Ezel ile karşı karşıya gelecek ve ilk cinayetini işleyecek.


mormavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 3 üye, mormavi adlı üyemize teşekkür etti.
Я (26-09-2010), jumaru (26-09-2010), sahranil (26-09-2010)

Alt 26-09-2010, 03:04   #2 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

3 5 bölüm daha sabretselerdi bari =)


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 26-09-2010, 03:18   #3 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

önceden bakardım ezele simdilerde bakmıyorum ihanet alcaktı guya ezel cok karıstı begenmemeye basladım


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 26-09-2010, 03:29   #4 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

hiç izlemedim bu diziyi merakta etmiyoruum zaten


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 26-09-2010, 03:31   #5 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

aslında en baslarda cok guzeldii eşimde cok seıyodu ama sonra tadı kactı bence


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 26-09-2010, 04:48   #6 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
Я´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
3 5 bölüm daha sabretselerdi bari =)
Baktılarki ezelin tahtına oturacak biran evvel öldürelim demişlerdir:)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Kivanc Tatlitugun Olumu Unutulmayacak Bir Sahne Olacakmis....

Kivanc Tatlitugun Olumu Unutulmayacak Bir Sahne Olacakmis.... konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: ezel oyuncular,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Artık Evlilik Yildönümleri Unutulmayacak mormavi Evlilik Hazırlığı 2 18-02-2010 08:06
Evlilik Yildonumunuz Artik Unutulmayacak... mormavi Evlilik Hazırlığı 5 05-01-2010 06:45
Bu ajanlar unutulmayacak! Bakimliyiz E - Kolay Sinema 0 14-06-2008 07:31
Sırrı Süreyya Önder'le unutulmayacak röportaj… Bakimliyiz E - Kolay Sinema 0 03-05-2008 08:39
Bu sahne için set boşaltıldı! Bakimliyiz E - Kolay Sinema 0 18-03-2008 01:29

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 01:54 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7