bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14-07-2011, 05:10   #101 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face40 Seni çoooook seviyorum...

çağatay abi ben seni çok seviyorum.Ama sevgilin ise annen yaşında.O yüzden sana hiç yakıştıramadım.AMAseni çok seviyorum inşallah bu yorumuma hiç kızmamışsındır.Seni bikere görmek için nelerimi vermezdim.Bende her boy posterin var senin hakkında herşeyi biliyorum.SENİ ÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKK SEVİYORUM......


 

Alt 19-07-2011, 04:45   #102 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face29 barbi gülistan

çğatay abi o bayan anneniz gibi duruyorsizin yaş grubunuza uymuyor.


 

Alt 21-07-2011, 08:23   #103 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
;)) ohaaa

ohaaaaaaaaaaaa ya hazal kaya dururken o yaşlı anneylemi sevgili olmuş çağatay yazık sana büssürü güzel manitalar varken o çirkinimi buldun senden beklemezdim


 
Alt 23-07-2011, 12:02   #104 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Ünlem Vahşet

ABİ ne buyaaaa gercektende berbeat bir durum.nasıl da çullanmış kaçmasın diye.


 
Alt 25-07-2011, 12:57   #105 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face7 Aşığım

Öncelikle ÇAĞATAY ULUSoy'a aşığım onu çookk seviyorum .. <3 asla kimseyle paylaşamıyorum :| sadece ben seviyim istiyorum !


 
Alt 25-07-2011, 03:42   #106 (permalink)
melisxX
Avatar Yok
 
Face29

ay ayzık sana yakışlısın ama kendine yazık etmişsin


 
Alt 26-07-2011, 09:01   #107 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Standart benden vasiat

feriha ile sevgili olsa olmuyormu


 
Alt 28-07-2011, 06:32   #108 (permalink)
sevmeyeceğim
Avatar Yok
 
Face37 hyır olamaz aslaaa

bak çağatay o kadından ayrılmanı tavsiye ederim yoksa sosyal paylaşım siteleri facelerr twitwrlwr fan lar açarımm sevgilinle ilgili sana aşkımdan da yapa blirim ama yinede tavsiye ederim




not:seni seviyom aşkımm


 
Alt 28-07-2011, 06:51   #109 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face4 cagtay ulusoy

hiç yakışmamışsınız senden beklemezdim abi


 
Alt 29-07-2011, 10:40   #110 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face6 hayranın

çağatay abi sen çok tatlı ve yakışıklı birisin ama selin teyze çok büyük nasıl onu sevdin anlamadım ama yinede senin hahatın hayatını boşa harcama seni çoooooooooooooooooook seviyorum


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 07:10 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7