bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 03-08-2011, 02:49   #111 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
;)) :))

size sadece gülerim emir gerçekten selin sana hiç yakışmamış selin senin yenında annen gibi duruyor yabancı birine göstersen annesi der yani o kadar söylüyorum cnm kısacası sana hiç yakışmamılş


 

Alt 25-08-2011, 03:57   #112 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

çağatayyy kadın bir keere çok yaşlı ve gösterişli .... san layik değil bunu nasıl beceriyosunuz kendinden kaç yaş büyük biriyle ünlü değilmisiniz hepiniz aynısınızzzzzzzzzzzz kabullennin şımarıksınız işteeeee!


 

Alt 28-08-2011, 05:19   #113 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Face19

çağatay bnm aşkm ama bu kadına hç kakışmamış :)))


 
Alt 02-09-2011, 01:08   #114 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

hayır ben sana hazal kayayı layık görmezken senin sevgiline bak allah seni bana yazmışş seni çooooook seviyoum ölümüne hemde senin için canımı bile veririm o fotoları görürken bile ağlıyorum seni canımdan daha çoook seviyorum aşkım


 
Alt 04-09-2011, 02:51   #115 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

Evet bencede annesı yasda ben kendım azerıyım ve azerbaycanda bu dızıye cok bakıyorlar tabıı bende bakıyorum cagatay senı cok sevıyorum telefonum senın resımlerınle dolub lutfen o cırkınden ayrıl yakısmıyorsunuz dızını de sabırsızlıkla beklıyorum


 
Alt 10-09-2011, 10:36   #116 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

igrenc ynı cagatay hıç beceremedın daha guzel bırını bul lutfen


 
Alt 13-09-2011, 10:25   #117 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

ben inanmıyorum böyle bi şey olmaz bence sonuçta basın açıklaması yapmışlar


 
Alt 22-09-2011, 11:18   #118 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Face47 yazık sana

hiç yakıştıramadım sana o kadını annen gibi yha bence ilişkinizi bitirmelisiniz.


 
Alt 24-09-2011, 08:29   #119 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

bu ne yaaa annesiyle çağatay ulusoy


 
Alt 27-09-2011, 12:40   #120 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

çağatayın sadece menajeri heryerde beraberler çünkü çağatayın menajeri...


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 10:43 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7