bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 16-03-2011, 03:53   #11 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
sahranil´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
daha dün eklendi konu ne kadar çok görüntülenmiş
Şimdi anladınmı neden bukadar çok görüntülendiğini :)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
Я (16-03-2011)

Alt 16-03-2011, 04:08   #12 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
incitanesi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster

Şimdi anladınmı neden bukadar çok görüntülendiğini :)
Nokta atışı... =)


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (16-03-2011)

Alt 16-03-2011, 10:23   #13 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

ama gerçekten yakışıklı adam.bayan yanına pek yakışmamış.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-03-2011, 01:47   #14 (permalink)
bir dost
Avatar Yok
 
Standart sizi hiç yakıştıramıyorum

sizi görence kendimi görüyorum çünkü olum ve benim aramda 16 yaş var annen ogul gibisiniz gerçeten hiç yakışmıyorsunuz o sizin anneniz degilmiydi ben anneniz zanetttim o kadın için üzülüyorum yzık sana kendine göre birini bul bence... yanına yakışanı bence hazal kaya yaniiiiii... :)



Konu nimlahza tarafından (17-03-2011 Saat 02:38 ) değiştirilmiştir..
 
Alt 17-03-2011, 01:52   #15 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bende ona şaşıyorum böyle bir konu niye bu kadar çok görüntülenir neyse


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-03-2011, 02:29   #16 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

" bir dost" :)))


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 17-03-2011, 06:50   #17 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face42 hiç yakışmamış

hiç yakışmayan bir ikili olmuşsunuz


 
Alt 20-03-2011, 06:14   #18 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face11 olamaz ya

çağatay yazık sana yanındaki kadına hiç baktın mı annen yaşında ya bana kalırsa yaşına göre birini bul bu ilişki yürümez zaten gençliğini bu kadınla çürütme gençsin yakışıklısın yazık sana bence senin sevgilin hazal kaya olmalıydı çok yazıkkkkkk selin hanım çirkin değil ama o da kendi yaşına göre birini bulsun kendinden küçüklerle ilişki yaşamasın selin hanımı kınıyorum sana da acıyorum yuh yani yuh senin hayranınım ama o kadını görünce çok fena oldum ya daha güzel ve genç bir kız beklerdim yani o kadar kız varken ne buldun bu kadın da yaa ???? !!!


 
Alt 20-03-2011, 11:27   #19 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
;)) melek

çağtay abi seni çok seviyorum.bence selin teyzeden ayrıl niyi onunla çıkıyosun ki sana kı mı yok gerçekten hiç ykışmıyosunuz ve abicim bni hayal kırıklığına uğrattın yani hazal kaya bile selin teyzeden daha güzel...umarım hayatında hep mutlu olursun..


 
Alt 22-03-2011, 09:13   #20 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face8 off ya bu olamazz çağatay

bune yaa yalan dimi bu haber annem bile bu kadın dan genç selin güzelsin ama çağatayla hiç yakışmıosunuz bunu söyliğim çağatay ben seni çoook seviorum :D


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 07:03 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7