bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28-01-2012, 02:31   #241 (permalink)
sinem25
Avatar Yok
 
Standart kımene:)

yaa aşk böyle birşey işte nedersenız dıyın yakıstırmayın ama vardır onda buldugu bır sey :) bukadar yakısıklı yada hayranı var dıye dunya guzelı bır kızla olacak degılya cok tatlısın cooook Allah sahıbıne bagıslasın nedıyelım canım:)


 

Alt 29-01-2012, 03:25   #242 (permalink)
misafir
Avatar Yok
 
Face11 hemen ayrıl ferihayla sevgili ol.

yaa gerçekten çatay bence hemen ayrıl ferihayla sevgili ol.


 

Alt 29-01-2012, 03:51   #243 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart öneri

çağatay abi sen çok yakışıklısın ama sevgilini yanlış seçmişsin afedersin ama sevgilin sana hiç uymamış hazal kaya ceyda ateşberen saat gibi kişilerle sevgili olabilirsin.


 
Alt 29-01-2012, 04:44   #244 (permalink)
çağatay hayranı
Avatar Yok
 
Face7 sevgili çağatay

çağatay seni çok seviyorum hiç yakıştıramadım sana onu annen gibi duruyoo ya bence ayrıl segilin bu yorumlar için üzülmesin aslında çirkin değil am yinede yakışmıyo


 
Alt 30-01-2012, 06:55   #245 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

çağatay benim kızım...


 
Alt 31-01-2012, 02:39   #246 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

şaka yani inanmıyorum bence ayrıl hemen yanına yakışan birini bul etraf kız kaynıyo (hazal kaya)


 
Alt 31-01-2012, 03:24   #247 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

hiç yakişmamışlar çağatay daha iyilerine layıkkk :(((((((( offfffffffff


 
Alt 31-01-2012, 03:28   #248 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Face47

allahım bu ne ya yazık bu yakışıklı çocuğa kör mü bu


 
Alt 01-02-2012, 05:18   #249 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

çağatay abi sana acıyorum o kadın yanında anne gibi görünüyo hazal kayaya git


 
Alt 02-02-2012, 05:30   #250 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart

15 yaş büyük bide hiç yakışmıyorlar :(


senax isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 05:40 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7