bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 19-03-2012, 04:08   #301 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
;)) fhfg

gercekten cok yakşmşsınız allah nazarlardan saklasın:)))


 

Alt 02-04-2012, 10:48   #302 (permalink)
yeliz kaçmaz
Avatar Yok
 
Standart seni çoooooooooooook seviyorum

cagatay ulusoy dizide lan dediginde geberiyorum çok tatlısın oynadığın dizinin haftasonu özeti oynasın lütfen seni hep izlesem bıkmam ya çok tatlısın en büyük hayranınım keşke senle tanişma fırsatı olsa dünyanın en mutlu insanı olurum


 

Alt 03-04-2012, 10:58   #303 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

çağatay bırak annen yaşındaki ile sevgilimi olunu sen benim sevgilim ol yeter


 
Alt 13-04-2012, 07:30   #304 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Sinirli ayy yazık ya

çağatay abi ben senin hayranınım SİNEM ablada çok güzel bir kız ama sana göre değil sen daha güzllerinedaha gençlere laikksin bunu da bil.sinem abla çok özür dilerim ama gerçekleri söylüyorum.


 
Alt 16-04-2012, 01:31   #305 (permalink)
mıhrımah
Avatar Yok
 
Face22 bunu senden beklemezdıkkkkkkkkk

ya bune ya adamda zevk denen bısey yok desenıze bız bu cagatayı gozumuzde cok buyutmusuz:))))))))))))))))))


 
Alt 21-04-2012, 09:49   #306 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

benc çok iğrenç bir sevgili bulmuşsun


 
Alt 22-04-2012, 04:14   #307 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

bence hiç yakışmıyo annesi gibi duruyo


 
Alt 26-04-2012, 02:55   #308 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

çağatay lütfen o yanındaki kız ile ayrıl


 
Alt 26-04-2012, 02:59   #309 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

hiç birbirinize yakışmıyorsunuz sen daha güzelerine yakışırsın bebek


 
Alt 26-04-2012, 10:55   #310 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

Hiç öyle demeyin bence seven her yaşta sever sizene olum ya


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 01:19 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7