bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 31-03-2011, 09:56   #31 (permalink)
 
SÜKÛT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bu oyuncuyunun ismini de kendini de ilk defa görüyorum :p


SÜKÛT isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 31-03-2011, 10:25   #32 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Alıntı:
SÜKÛT´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bu oyuncuyunun ismini de kendini de ilk defa görüyorum :p
Kız kaç gündür forum yıkılıyor bu adam yüzünden ayaktamı uyuyosun nedir


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 01-04-2011, 10:05   #33 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face40 ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

çağataya hiç yakışmıyor


 
Alt 03-04-2011, 10:31   #34 (permalink)
erman kuzu
Avatar Yok
 
Standart hiç yakışmıyolar!!!

ayy bence hiç yakışmıyolar keşke hazal kayayla sevgili olsalardı çok yakışırlardı.


 
Alt 05-04-2011, 02:30   #35 (permalink)
 
sahranil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

sükutun haberi yok haberin görüntülenme sayısına bak o zaman anlarsın bu oyuncunun ve sevgilisinin önemini !


sahranil isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 05-04-2011, 03:06   #36 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

dünya ahiret kardeşi olsun gercekten yakısmıyorlar :D


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 05-04-2011, 03:46   #37 (permalink)
 
SÜKÛT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

çok ilgi alanıma girmiyorlar :) :)


SÜKÛT isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 05-04-2011, 05:20   #38 (permalink)
yaralı stayla
Avatar Yok
 
Face29 tüh ayıppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

ya olmaz ama ya...hiç yakışmıyosunuz...selin gitsin başkasını bulsun öffffffffçağatay sanada aferin gitmişsin kimi bulmuşsun selin başkasını sevse daha mutlu olur::::::::



Konu nimlahza tarafından (05-04-2011 Saat 06:17 ) değiştirilmiştir..
 
Alt 05-04-2011, 05:26   #39 (permalink)
feriha
Avatar Yok
 
Face39

ya bencede çok ama çok yaşlı selin bronkaya çağatay sevgilisini değiştirse çok iyi olur bence annesi gibi duruyor



Konu nimlahza tarafından (05-04-2011 Saat 06:19 ) değiştirilmiştir..
 
Alt 05-04-2011, 07:14   #40 (permalink)
Çaqatay'ıım
Avatar Yok
 
Standart çağatay ve selin'in aralarında birşey yok

Hiiç araştırmıyormusunuz.. Arkadaşlar onlar sadece arkadaşlarmış çağatay ulusoy pek dışarı çıkmazmış menejariymiş selin hanım Çağatay ulusoy : Ben selin le ilgili hiç duygusal anlamda birşey düşünmedim. Ve diyorkii : Hayattımda AŞK yok.. yuppii desenize o annesi yaşında kadınla sevqili deqiiiiL :))


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 05:32 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7