bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 25-04-2011, 05:58   #51 (permalink)
klm
Avatar Yok
 
Standart

bu konuda söyleyecek tek sözüm davul bile dengi dengine


 

Alt 02-05-2011, 08:09   #52 (permalink)
yelizimmm
Avatar Yok
 
Sinirli çok saçma

bence hiç yakışmıyorlar hazal kaya ile çok yakışıyorlar hazal kayanın sevgiliside hiç yakışıklı değil...


 

Alt 03-05-2011, 10:32   #53 (permalink)
GAMZELİ GAMZE
Avatar Yok
 
Standart

çok uyumsuz bi ikili seda sayan ile onur şan gibi :))))


 
Alt 03-05-2011, 10:42   #54 (permalink)
BURÇAK
Avatar Yok
 
Standart Ayıp

Ayıp oluyor ama ya ne bilip bilmeden konuşuyrsunuz öyle sevgli değllermiş işte artık kadına hakaret etmeyin kadına ya yazık


 
Alt 03-05-2011, 05:51   #55 (permalink)
sananeeeee
Avatar Yok
 
Standart nedennnn

çağatay abi neden hazal ablayla sevgili olmuyorsunuzzzz?


 
Alt 06-05-2011, 09:35   #56 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face25 çağatay

hiç yakışmıyorsunuz.


 
Alt 07-05-2011, 01:53   #57 (permalink)
-SEWGİ&ÇAĞATAY ULUSOY
Avatar Yok
 
Face7 Bn ve sen

[FONT=""][COLOR=""][SIZE=""]Cnm yaa san hıçç yakıştıramadımm ne buluyonn :))))) senı sewiyorumm çağatay ulusoycummm[/SIZE][/COLOR][/FONT]


 
Alt 09-05-2011, 08:32   #58 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face39

çağatay bence hiç yakışmıyorsunuz yanında çok iri durmuş ben olsaydım ayrılırdım hatta hiç onunla olmazdım sende ayrıl sen daha iyiylerine layıksın


 
Alt 10-05-2011, 03:58   #59 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face42 soğuk rüzgarlar esiyor.....;))

herkes bu haberi duyunca şaşırmışlar .. bende şaşırdım. hiç yakışmıyorlar ama ne denilibilir ki ayrıl desen bile ayrılıcağına zannetmiyorumm. acaba çağatay'ın annesi duyduğun da ne tepki verdi ki .


 
Alt 10-05-2011, 05:25   #60 (permalink)
beyzanur
Avatar Yok
 
Face40 çağatay

çağataycım aşkın yaşı yoktur. Olsun sevgilinin o kadın olmadığını bilen bilir.kimse için kendini üzme yorumlara aldırma. seni seviyoruz


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 09:10 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7