bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 10-05-2011, 11:09   #61 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Standart aşkım çağatay(emir)

sana inanamıyorum çağatay. o kızla aşk yaşadığınız doğrumu? ne olur doğru olmasın. o kadının neyini beğendin. den hazala layıksın. bunuda herkez biliyor. zaten siz birbirinize aşıksınız. ikiniz birbirinize çok yakışıyorsunuz. ben seni çok seviyorum. dizinizi çok beğeniyorum. magazinde seni birtürlü seni göremiyorum. adını feriha koydum dizisi 4 daldan ödül aldı. seni çok seviyorum. ferihayla barıştığınız içinde çok mutluyum. seni çok seviyorum aşkımm...


 

Alt 12-05-2011, 03:44   #62 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face42 çağatayyyyyyyyyyyyyy

canım benim ;)))))))))))))))))))))))) seni çoooooooooooooooookkkkkkk seviyorummmm... her zaman seni izliyoruzz ailecek;)) sana deliler gibi tutkunummmm..........


 

Alt 18-05-2011, 12:05   #63 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Thumbs up mutluluklar

senin kararınsevginize kimse karışamazsen yakıştırdıysan sorun yok mutluluklar dilerim görüşmek üzere hoşçakal...


 
Alt 21-05-2011, 03:35   #64 (permalink)
menfaatini isteyen bir dost
Avatar Yok
 
Face32 rezililasyon

hiç merak etme benim tanıdığım bir göz doktoru var ...lazer sayesinde çevrendeki daha güzel kişileri ve aynı yaş grubundakileri görebileceksin ...(örneğin:ben gibi)


 
Alt 22-05-2011, 07:57   #65 (permalink)
ezgi
Avatar Yok
 
Face20

isteyen istedğiyle çıkar kimse karışamaz


 
Alt 23-05-2011, 11:40   #66 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face6 çağatay

allahım yaaa ne buluyo yaa 36 yaşındaa yaaaa


 
Alt 23-05-2011, 08:37   #67 (permalink)
ÇAĞATAY DELİSİ
Avatar Yok
 
Face7 <3 sni svyrm ÇAĞATAY ULUSOY ama siz sevgili olamazsınız

1 aranızdaki yaş farkı çok fazla
2 hiç yakışmıyorsunuz
3 çağatay ulusoy siz çoook yakışklısınız
4 sizi çok seviyorum (çağatay ulusoy)
<3<3<3<3
bir kez daha söylüyorum çağatay ulusoy seniiiiiii çokkkkkk
seviyorum


 
Alt 23-05-2011, 11:18   #68 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
;)) bunumu layık gördün kendine yaaaaaaaa

bu senin sevgilin değil dir mutlaka bunu sana yakıştıramadık


 
Alt 24-05-2011, 06:12   #69 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face7 askimmmmmm

seni cokkkk sev'yorum askimmmm


 
Alt 27-05-2011, 03:11   #70 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face11 inanmıyorum

inanmıyorum bu kadının sevgilisi olduğuna böyle bişey olamaz yha. arkadaşım nisa ya hemen sölemem lazım!!!


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 10:39 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7