bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 09-06-2011, 12:02   #81 (permalink)
Kayıtsız Üy
Avatar Yok
 
Face29 bu neeeeeeeeeee ya

hiç yakışmıyolar annesi gibi duruyor.


 

Alt 09-06-2011, 01:42   #82 (permalink)
asik
Avatar Yok
 
Face7 seni seviyoooooorum

seni seviyooorum askim benim
birtanem bebeim herseyim insalllah bir gun benim olursun yakisiklim ...


 

Alt 09-06-2011, 01:46   #83 (permalink)
son opucuk
Avatar Yok
 
Face40 birtanem benim

o bayandan insallah ayrilmisindir ama ben o bayanida beyendim guzel bir hanimefendi ama yasli duruyo annenmis gibi ayril ondan gel bana tatlim seni seviyooooorum


 
Alt 09-06-2011, 07:03   #84 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face41 ınanamıyorum !!!

..tabiiii bu senin yani sizin hayatizz amaa gercekten keske birbirinize göre birilerini bulsanizz siz birbirinize göre diilsiniz bence tebrik ederim yinede amaa HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRR emiirrrrrrrrrrr yapmaaaaaaaaaaaaaa ):


 
Alt 11-06-2011, 03:21   #85 (permalink)
ecrinkilic
Avatar Yok
 
Standart

yok artık ya bu kadın sevgilisi olamaz hemde asla olamaz hiç yakışmıyorlar tamam kadına çirkin demiyorum ama çagataya yakışmıyor kesinlikle dünyada okadar güzel kız dururken olur mu böle bişe ya tamam gönül bu ama bukadarda olamaz saçma bi durum..


 
Alt 19-06-2011, 04:01   #86 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face6 hihihiiiiiiiiiii

]senden tam 15 yaş büyük birini nasıl sevdin
adını feriha koydumu çok seviom ferihayla sen çok yakışıonuz
<3 <3 <3


 
Alt 20-06-2011, 08:00   #87 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face42 kar tanesi

yaşlı gibi duruyor...


 
Alt 20-06-2011, 10:28   #88 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Face8 çagtay ulusoy

hiç yakışmamıssınız çagtay seni çooooook seviyorum bayyyyyyyyyyyy ama üzülme


 
Alt 22-06-2011, 03:45   #89 (permalink)
efnan
Avatar Yok
 
Face42 yuhhh be

çağatay ulusoy gibi yakışıklı birisi onu nasıl sever?


 
Alt 22-06-2011, 04:52   #90 (permalink)
ömür
Avatar Yok
 
Standart çağatay ulusoy ve sevgilisi selin boronkay

yorum yaptğnı sanan arkadaşlarıma söylüyrum çağatay size sevglim dedmi böyle foto ya bakarak konuşuyosnz kndnzi onun yerne koyun selin arkdşz dyo çook ayp cümleler kuruyorsnz satn almak ne demek okuma yazma bilmeseniz cahil dycm YAZİK boşa okmsnz


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay

Çağatay Ulusoy ve Sevgilisi Selin Boronkay konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Selin Demiratar Biyografi - Selin Demiratar Kimdir ? Bkmlyz Türkiye'den Biyografiler 1 08-07-2013 11:32
Çağatay Ulusoy Resimleri Я Yakışıklı Erkek Resimleri 21 13-01-2013 10:04
Çağatay Ulusoy Biyografi - Çağatay Ulusoy Kimdir? Я Türkiye'den Biyografiler 1 28-05-2012 02:48
Özge Ulusoy Resimleri elif Güzel Bayan Resimleri 0 17-10-2010 03:26
Ali Rıfat Çağatay Biyografi-Ali Rıfat Çağatay Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:24

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 07:42 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7