bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Haberler

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 14-03-2011, 05:20   #1 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart İbrahim Tatlıses başından vuruldu!

Şarkıcı İbrahim Tatlıses Maslak Büyükdere Caddesi üzerinde kimliği belirsiz kişilerce silahlı saldırıya uğradı. Özel Levent Hastanesi'ne kaldırılan ünlü sanatçı daha sonra Maslak Acıbadem Hastanesi'ne sevk edildi. Tatlıses'in sağlık durumu hakkında henüz net bir bilgi yok. Tatlıses'in tedavisi sürüyor.
Beyaz TV'deki İbo Şov programının çıkışında saldırıya uğrayan Tatlıses hakkında Beyaz TV'den yapılan açıklamada kurşunun başını sıyırıp geçtiği ileri sürüldü.


İbrahim Tatlıses başından vuruldu!


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-03-2011)

Alt 14-03-2011, 05:22   #2 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Sanatçı İbrahim Tatlıses'in Şişli'de silahlı saldırıya uğradığı öğrenildi.

İbrahim Tatlıses başından vuruldu!

Edinilen bilgiye göre Tatlıses'in Şişli'de bir araçtan uzun namlulu silahla ateş edilmesi sonucu yaralandığı bildirildi.

Özel Levent Hastanesi'ne kaldırılan ünlü sanatçı daha sonra Maslak Acıbadem Hastanesi'ne sevk edildi. Tatlıses'in sağlık durumu hakkında henüz bilgi edinilemedi.

Bu arada Tatlıses sevk edilirken korumaları basın mensuplarına saldırdı.

ZAMAN

İbrahim Tatlıses başından vuruldu!


Şarkıcı İbrahim Tatlıses Maslak’ta uğradığı silahlı saldırı sonrası başından vuruldu.

Hastaneye kaldırılan Tatlıses’in durumunun ağır olduğu belirtiliyor. Stüdyo çıkışı yanındaki bir kadınla birlikte saldırıya uğrayan Tatlıses’e saldıran kişilerin siyah renkli bir otomobille olay yerinden kaçtığı söylendi.

Hürriyet


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-03-2011)

Alt 14-03-2011, 05:23   #3 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

TATLISES YOĞUN BAKIMDA!

İbrahim Tatlıses'in ameliyattan çıktığıve yoğun bakıma alındığı açıklaması yapıldı. Hastane yetkilileri Tatlıses'in durumu hakkında bilgi vermekten kaçındı.
Hastane önünde büyük bir kalabalık sanatçının durumunu takip ederken basın mensuplarının da hastaneye yaklaşmasına izin vermiyor...

m.milliyet.com.tr


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-03-2011)
Alt 14-03-2011, 05:31   #4 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

BUKET ÇAKICI DA VURULDU!

İbrahim Tatlıses'in asistanı Buket Çakıcı'nın da silahlı saldırı da omuzundan yaralandığı aynı hastanede tedavi gören Çakıcı'nın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Maslak Acıbadem Hastanesi'nde ameliyat edilen İbrahim Tatlıses'in yoğun bakıma alındığı ve şuurunun açık olduğu öğrenildi.

http://gundem.milliyet.com.tr/tatlis...08/default.htm


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-03-2011)
Alt 14-03-2011, 03:20   #5 (permalink)
 
incitanesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Hadi ya yeni duyuyorum bu sabah tv izlemedim hiç bişeyden haberim yoktu

Ne diyelim Allah iyiliğini versin

İbo şohov hala devam ediyormuydu bunu bilmiyordum gerçi bilsemde izlemezdim :)


incitanesi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 14-03-2011, 03:22   #6 (permalink)
Я
 
Я - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Beyaz tv diye bir kanalda devam ediyormuş...

Allah şifa versin..


Я isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
incitanesi (14-03-2011)
Alt 16-03-2011, 10:29   #7 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

hemşerime şifalar diliyorum.


Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


İbrahim Tatlıses başından vuruldu!

İbrahim Tatlıses başından vuruldu! konusu, FORUM GENEL / Haberler forumunda tartışılıyor.


Konu etiketleri: ibrahim tatlıses, ibrahim tatlıses fotoğrafları,

Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
İbrahim Tatlıses - Davacı Bkmlyz Yerli Şarkı Sözleri 0 21-05-2009 12:52
İbrahim Tatlıses - Yağmurla Gelen Kadın Bkmlyz Yerli Şarkı Sözleri 0 21-05-2009 12:51
İbrahim Tatlıses Biyografi-İbrahim Tatlıses Kimdir? elif Türkiye'den Biyografiler 0 03-07-2008 08:47

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 10:30 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7