bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > FORUM GENEL > Mizah Bölümü > Komik Yazılar

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 20-11-2008, 11:31   #1 (permalink)
 
bayrak_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Konuşkan Sigara içen oğul ve baba diyaloğu

ortalık duman altı ve baba birden odaya giriverir ;


baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

baba: sigaramı içiyon len !?
cocuk: yok baba yapay atmosfer bu hoca ödev verdi o bakimdan yani
baba: ha ok ozaman

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: hee canın mı çekti içeceksen bak paket orda
baba: hönk!

cocuk: sen sigara mı içiyon len !?
baba: hönk !
cocuk: pardon baba replikleri karıştırdım

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ordan bakınca neye benziyoo

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: yok baba korku filmi çeviriyom sigara dumanı da efekt şeyyettirsin diye yani
baba: oldu !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: öfff be sigarasız bir toplum için el ele ayakları mı yine
baba: hönk !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee hatta halka bile cikarabiliyom

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : " biz babadan böyle gördük "

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba sigara su mu ki içilsin sigara tüttürülür. bunu irdelemek lazim değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ***f evet de kaçağını vermişler

baba: sen sigara mı içiyon lan !?
çocuk: ordan öle mi görünüo baba hiç farketmemişim

baba:lan oğlum burası nie böle ?? lan kızın ne işi var burda
çocuk: baba valla geleceini tahmin edemedim hani bugün teyzemlerde kalcaktınız yav??
baba:iyiki de gelmişiz ne haltlar karıştırdıını öğrendik söyle lan kız nie burda lan sigara ne iş ??
çocuk:hani hep babasının oğlu derdiniz yha sana layık olabilmek için şeyyy ettiydim olmamış mı


bayrak_007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bu konu için 4 üye, bayrak_007 adlı üyemize teşekkür etti.
Bkmlyz (20-11-2008), Caramiom (28-03-2010), jumaru (28-03-2010), nimlahza (22-11-2008)

Alt 20-11-2008, 11:38   #2 (permalink)
 
Bkmlyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

:f ace42:


Bkmlyz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alt 28-03-2010, 08:06   #3 (permalink)
 
jumaru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : " biz babadan böyle gördük "


jumaru isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 28-03-2010, 08:12   #4 (permalink)
 
Jülyet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee hatta halka bile cikarabiliyom



Jülyet isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 28-03-2010, 08:51   #5 (permalink)
 
handan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee hatta halka bile cikarabiliyom çok komik ya


handan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Sigara içen oğul ve baba diyaloğu

Sigara içen oğul ve baba diyaloğu konusu, Mizah Bölümü / Komik Yazılar forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Bayan admin ve erkek üye diyaloğu nimlahza Komik Yazılar 0 19-10-2008 12:05

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 06:02 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats