bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > MODA ve TREND > Moda Hakkında Herşey

Kadın Portalı Kayıt Ol Reklam Verin İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20-08-2016, 03:17   #271 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

bencede işe yaraybilir ben busene 8 e geçtim işallah işimi görür


 

Alt 21-08-2016, 12:13   #272 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Face18

çok tesekkur ederim


 

Alt 26-08-2016, 11:41   #273 (permalink)
?????
Avatar Yok
 
Standart

Sana katiliyorum o kadar site okudum hicbiri dedigin gibi etkili olmadi ve siten varsa lutfen soyle kayit olmak isterim😊


 
Alt 10-09-2016, 10:51   #274 (permalink)
Kayıtsız Üye
Avatar Yok
 
Standart

Kaşar olmuşun işte


 
Alt 15-09-2016, 07:53   #275 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

Arkadaslar ONEMLI UYARI OKUYUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARKADASLAR! cool olmak icin yada populer bunlar cok se yaramaz tabi burda var guzel tavsiyeler simdi beni de okuyun bn ortaokuldayim ama tum okul beni tanio her gelen goren bana slm diyo nedeni ise hep kendi iseidgimi yapmam ozenmemem yani kendi dusuncelerimle popi olmam vede orda yazdigi gibi sancinizi yandan oplayin yok boyle toplayin kisacasi size yakisani yapin ben yandan orgu yapiom cunku sacim baya uzun nyse sinifta ara sira espiriler yapin. ogetmenlerle iyi arkadas olun bazen basks siniftan biri ile takilin ama bnim en cok yaptigim sey kendi istedigimi yapmak yani okulda kendimi evdeymis gibi hisediom ve erkeklerle cok takilmayin siz kizsiniz hanimefendi olun surt*k deil nyse kisacasi kendiniz olun ve hickimseye ozenmeyin saka yapmiom okulda cok popiyim ve bnce benim dedigimi yapin...
ama siz bilirsiniz bisi demiom bu yollada belki pop olursunuz


 
Alt 16-09-2016, 12:40   #276 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

Her okulda telefona mp3 calara ızın yok cok sacma seyler yazmıssın bosu bosuna vaktım gıttı senın yazdıgın gıbı populer kız olunmaz samımı olacaksın


 
Alt 21-09-2016, 03:17   #277 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

hiç faydası yok


 
Alt 23-09-2016, 05:53   #278 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

ben zaten popülerim bizim okulda bitane çocuk var bugünlerde onla uğraşıyorum


 
Alt 25-10-2016, 06:29   #279 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

UYARIIII!! OKUYUN LUTFEN!!!
Arkadaslar yemin ederim suan soyleyeceklerim dogrudur.
Arkadaslar bn 1. siniftan berri popilerim neden bilmiyorum ama bn 1. siniftayken 2 liseli kizlarl tanistim ve onlarla bazen gezdim falan megerki onlar populermis :D ve bu yuzden 1. siniftan popiler oldum simdi 7. sinifim v okulda beni tanimayan yok :D size gercegi soylemek istiyorum....

1. Asla VE ASLAA populerlerin yanina gitmeyin bu sizi dahada ezer. Cunku herkez derki BU %100 POPULER OLMAK ICIN ONLARIN YANINA GIDIYOR. evet emin olun boyle derler
2. Kendi tarziniz zevkiniz konusma tarziniz vb. farkli olmali. Tarz´i anladisin herhalde (giyinme stili). zevk ise mesala herkez kirmizi rengini seviyorsa siz turkuazi sevin bu cok onemli degil ama olsun:D. Konusma tarzi dedigim %100 kaba fln olmicak ama anne kuzusu gibide konusmayin. he bu arada kelimeleri azicik degistirim soylerseniz cook cool oluyo mesala biliyorum yerine biliyore fln demek yada yapiyore konusuyore bn bunlari cok kullaniyoru asil hep "' bn gidiyore'' kelimesini kullaniyorum.
3. Bu arada SAKIN VEE SAKIINN '' COOL OLMA VIDIYOLARINA - WEBSITELERINE '' baktiginizi soyleyin bakin sakin haa cok kottu biseydir bu.
4. arkadaslar cogunuzun yanlisida nedir biliyomusunuz. Bazilariniz biriyle cikmayi cool zannediyor arkadaslar sakin bakin bn 7. siniftayim ve baya cikma teklifleri aldim hatta guzler cocuklarda vardi ama bn hayyattaaa kabul etmedim ve herkez benim boyle olaylari sevmedgimi saniyor ve saygi duyuyolar.
5. Arkadaslar COOL OLUN ! KENDINI BEGENMIS DEGIL !
6.SACINIZ UZUNSA UZUNLUGUNU GOSTERIN !
7. Piano gitar keman vb calabiliyorsaniz okula keman yada gitarinizi getirin ve calin tabi piano varsa (okulda) okulda piono fln calin cok havali olur.
8. arkadaslar kaleminiz bile havali olsun stabilo almanizi tercih ederm.
9. MAKYAJ YAPMAYIN ARKADASLAR ERGENSENIZ VE SIVILCENIZ CIKTIYSA NOLAACAK YA GIDIN YUZUNUZU YIKAYIN HERGUN !1 EN COK SINIRLENDIGIM SEY BU TABI LISEDEYSENIZ YADA UNIVERITEYSENIZ TMM OLABILIR AMA 4-5-6-7-8- YANI NERDEYSE LISEYE KDR SDECE DUDAGINIZI NEMLENDIRIN! !!! MESALA BN HAYATIMDA MAKYAJ YAPMADIM YAPMICAMDA LISEYE FLN KADAR VE HERGUN YUZUMU YIKIYORU DIYE YUZU PURUSSUZ HIC BI TANE BILE SIVILCE YOK .!! BU ARADA ESMER OLANLARDA SIVILCE CIKMIYO HABERINIZ OLSUN CIKSA DA COK AZ CIKAR
10. soN :D


 
Alt 28-10-2016, 06:21   #280 (permalink)
Misafir
Avatar Yok
 
Standart

Ben liseye 1 sene sonra geçicem ve tavsiyelerinide okudum. güzel şeyler söylemişsin.Ben fazlasıyla utangaç biri olduğum için bu dediklerini yapmam beni biraz zorlayabilir ama kendimi biraz sıkarsam okulun popüler kızı olabiliceğimi düşünüyorum :) Kendimi övmek istemem ama çirkin birisi değilim.Sadece fazlasıyla utangaç birisiyim. Bunun içinde tavsiye verebilirmisiniz?


 




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Okulda Popüler Olmanın Yolları

Okulda Popüler Olmanın Yolları konusu, MODA ve TREND / Moda Hakkında Herşey forumunda tartışılıyor.



Benzer Konular

Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Bakimliyiz Kizlari Okulda... mormavi Bakımlıyız Maceraları 7 08-01-2015 01:29
Bakımlı Olmanın Basit Yolları nurküllü LakLak Bölümü 1 29-08-2014 11:24
okulda olan bitenlerrr iloss İtiraf Ediyorum 13 22-05-2014 03:07
Okulda Basari Onerileri mormavi Aile, Evlilik ve Çocuklar 0 17-08-2010 04:47

Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 03:04 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats