bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > Bakimliyiz.com Özel > LakLak Bölümü > Nefret Ediyorum

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et

 

LinkBack Seçenekler Stil
Alt 07-09-2008, 12:58   #1 (permalink)
 
merve59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Ampul emeğe SAYGI...

ya arkadaşlar lütfen paylaşımlara yorum yapın sadece paylaşılan resimlere bakıp pc nize kopyalayıpta burda yazılmış olan öneriler konular şiirler vs..leri okuyupta yorum yapmadan yapılan paylaşımlardan faydalanıyorsunuz ya işte ben bundan nefret ediyorum yani sadece kendi paylaşımlarım deil arkadaşlarımın yaptığı paylaşımlar içinde sölüyorum ben sitede paylaşım yapan ve yorum yapan(ŞeymaMecabayrak_007dsedamahpervernimlah za ve de coolkadinzehra35) sadece bu arkadaşlar... ya o kadar çok üye var ki arkadaşlar sadece paylaşımlardan yararlanmayalım hem yararlanalım hem yorum yapalım hem de elimizden geldiği kadar katkıda bulunalım... pleasee



Konu merve59 tarafından (07-09-2008 Saat 02:02 ) değiştirilmiştir..
merve59 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)

Alt 07-09-2008, 01:23   #2 (permalink)
 
nimlahza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

Bence de sadece alıntı yapıyorlar katkı yok o kadar üye var ama paylaşımlar o kadar azki dönüp dolaşıp aylar önce yazılmış konular dönüyor ortada daha fazla katılım bekliyorum kızlar. Nerede yaratıcılığımıza ne oldu?


nimlahza isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)

Alt 07-09-2008, 10:51   #3 (permalink)
 
dseda14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

bide sn varsın cnm bncede altı üstü kopyala yapıştır ne var ki yani


dseda14 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 07-09-2008, 01:31   #4 (permalink)
 
merve59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

yorumun için saol cnm...


merve59 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 07-09-2008, 01:35   #5 (permalink)
 
dseda14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

önmsz=)=)=)


dseda14 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 07-09-2008, 03:00   #6 (permalink)
 
SÜKÛT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

ya efet artık yeter sölicem nasıl insanlar ya valla o kadar konu açtım yane yuh çok azz yorum var sinir oldum ya yorum yasmayanlar hakkında ne düşündüğümü bi bilsenis:)))))))))) yane gerçekten nefret ediom ben en kötü en önemsize bile yorum yapıom neyse bu nefret itirafım başka yere gitmeden burada nokta koyayım :))))))))) merve emeğine sağlık:))))))


SÜKÛT isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 08-09-2008, 06:07   #7 (permalink)
 
bayrak_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

mervecim sonuna kadar katılıyorum sonuna kadar haklısın fazla bir söz söylemeye gerek yok diye düşünüyorum
LÜTFEN EMEĞE SAYGI GÖSTERİP BİR YORUM YAPIN!!!


bayrak_007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 08-09-2008, 06:53   #8 (permalink)
 
merve59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

tşk ederim datlımm mucukss...


merve59 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 08-09-2008, 07:50   #9 (permalink)
 
Bkmlyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

valla kızlar elden bişi gelmiyo artık orası onlara kalmış üyelerin birçoğu giriş yapmıyor zaten ziyaretçilerde tadını bilmiyor sanırım =)


Bkmlyz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)
Alt 08-09-2008, 07:53   #10 (permalink)
 
bayrak_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Standart

evt üye listesi full dolu ama kimse girmiyor sanırım aman ya çokta tın biz böle iiyiz gelene hoşgeldin deriz gelmeyene güle güle:))))


bayrak_007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Teşekkür Edenler:
CooLKadin (31-03-2009)




Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


yorumsuz...

yorumsuz... konusu, LakLak Bölümü / Nefret Ediyorum forumunda tartışılıyor.



Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 12:09 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats