bakimliyiz
Sponsor Reklamlar
Geri git   Bakimliyiz.Com > SAĞLIK > Sağlığımız

Kadın Portalı Kayıt Ol İletişim Forumları Okundu Kabul Et
Alt 21-03-2008, 11:07   #1 (permalink)
Avatar Yok
 
Standart Asprin ile ateş düşürmeyin!

Ateşinizi sakın asprinle düşürmeye çalışmayınhayatınızı tehlikeye atmayın
Ateşi olan çocuğa aspirin verilmesinin karaciğerde yetersizliğe neden olabileceği açıklandı. Aspirindeki asidin karaciğerde tahribata yol açacağını belirten Çocuk Hastalıkları Uzmanı Dr. Mahmut Abuhandan bu tahribatın kısa sürede zehirlenmeye neden olabileceğini ve bu zehirlenmenin ölümle sonuçlanabileceğini söyledi.
Ateşin düşürülmesi için doktorun önerdiği ilaçların kullanılmasını tavsiye eden Dr. Abuhandan “Grip olan biri için en iyi tedavi yöntemi; nane limon ıhlamur gibi sıvı gıdaların tüketimidir. Bu sıvılar Dünya Sağlık Örgütü tarafından da öneriliyor” dedi.


Bakimli Bayan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  




Etiketler
ates dusurmek, asprinin zararlari, asprin, ateslenmek

Hızlı Cevap

Doğrulama Sorusu
Mesajınız:
Yazı şeklini sil
Kalın
Eğik yazı
Altı çizik

Grafik ekle
Alıntı yap [QUOTE]
 
Alanı Küçült
Alanı Büyült

Seçenekler
Stil


Asprin ile ateş düşürmeyin!

Asprin ile ateş düşürmeyin! konusu, SAĞLIK / Sağlığımız forumunda tartışılıyor.



Üye olmadan soru sorabilirsiniz!

Bütün Zaman Ayarları WEZ +4 olarak düzenlenmiştir. Saat şuan 10:03 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Web Stats